ally……salleh yaakob

apa pulak yang aku nak merepek kali ni..
tiba-tiba petik nama depa ni pulak..

takdela macam tu..aku petik nama depa ni pun bukan sebab apa..
aku baru tengok siaran TV3 segmen Ally
kali ni..dia bersama salleh yaakob sebagai artis jemputan
yang menariknya adalah…………………si salleh ni mengamalkan poligami
bukan 2 beb……….tigaaaaa 🙂

aku suka tengok segment ally kali ini adalah kerana aku suka dengan idea dan pendekatan yang dibawa oleh salleh untuk semua isterinya..
paling aku suka adalah….”Saya ni menumpang..hari ini saya tumpang umah no1, besok no2, lusa no3..takde istilah ini rumah saya”
yang paling aku kagum..semua isteri dia redha..sekali lagi…redha..lagi sekali..redha………
dia berjaya tanamkan sifat mahmudah dalam diri semua isteri dia..

soalan cepumas
– mampukah aku sebagai lelaki ikut jejak langkah dan teladan yang telah ditunjukkan kalau aku ditakdirkan ada lebih dari sorang bini..??
– sanggupkah anda sebagai perempuan mencontohi isteri-isteri si salleh ini..??

4 thoughts on “ally……salleh yaakob

  1. bukan tiga beb. dah empat dah. hahhahahahahah

    sorang pon blom ada, sudah fikir mau 2,3,4???

    carik sorang dulu. baru fikir sama ada mahu tambah cawangan atau tidak. sama ada mampu adil atau tidak.

    :p :p

Sudikanlah lontar komentar anda :)